Zelené potraviny - zdravější život pro Vás a Vaši rodinu

Podle potíží

Všechny nemoci

Další informace

Zásadotvorná regenerace

Zásadotvorná regenerace

 Jak se úspěšně vyčistit a zbavit se strusek­.

 

                                     Vyhni se škodlivému !

                                    Jez ,pij a konej užitečné !

                                         Vylučuj škodliviny ! 


 Po miliony let jsme se vyvíjeli v souladu s přírodou a přizpůsobili jsme se tomu. Živá příroda nám v hojnosti dodávala všechny potřebné živiny a minerální látky, které potřebujeme pro naše zdraví. Škodlivé potraviny se téměř nevyskytovaly a to málo, co se do těla dostalo, mohlo být bez problémů zase vyloučeno.

Naše krev spojuje 100 bilionu buněk v našem těle do jednoho smysluplného celku.

Pro své funkce v organismu vyžaduje zásaditou hodnotu krve pH mezi 7,35-7,45.

Pouze v této zásadité konzistenci může krev optimálně téci, vyživovat buňky a udržovat organismus v čistotě.

Pokud i jen mírně klesne hodnota pH naší krve, krev zhoustne a tvoří se v ní shluky červených krvinek, které tuhnou. To omezuje zásobování buněk kyslíkem a živinami a odvádění a vylučování škodlivin. Kyseliny, jedy a jiné škodliviny se v těle hromadí.

Hrozí, že bude acidobazická rovnováha porušena. Je to základ pro všechny procesy látkové výměny a funkce v těle, neboť např.hormony, enzymy a náš imunitní systém nemohou v příliš kyselém prostředí fungovat.

Jedním z nejvyšších principů látkové výměny je udržovat hodnotu pH krve a rovnováhu mezi kyselinami a zásadami na stabilní hodnotě.


 

 Díky našemu modernímu způsobu života a stravovacím návykům je naše tělo opakovaně vystavováno škodlivému množství kyselin a jedů. Vitální látky, které vyrovnávají zásaditost ve formě přírodních energeticky bohatých minerálních látek a stopových prvků, se bohužel ve zpracovaných koncentrovaných potravinách téměř nevyskytují a dodávají tudíž tělu již jen velké množství prázdných kalorií.

Následující přehled ukazuje několik typických potravin a poživatin a životní návyky s nadměrným množstvím kyselin, které pohlcují vitální látky a odebírají nám životní sílu:

 

Maso, salámy -                                      -kyselina močová

Vepřové maso, uzeniny -                      -kyselina sírová a dusičná

Sladkosti a bílý cukr

Produkty z bílé mouky -                     -kyselina octová

Umělá sladidla -                                   -kyselina mravenčí

Nealkoholické nápoje

Typu Coca-cola, limonády -                -kyselina fosforečná

Káva, černý čaj, červené víno -             -kyselina tříslová

Léky proti bolesti -Acylpyrin -            -kyselina acetylosalicylová

Antibiotika-

Nadměrná tělesná námaha-                 -kyselina mléčná

Stres, hněv -                                          -kyselina solná

Nedostatek pohybu a

Špatné dýchání-                                    -kyselina uhličitá

 

Hlavním pravidlem pro trvalé a lepší zdraví je omezení kyselinotvorných poživatin, vyjmenovaných výše. Nejlépe uděláme, když se budeme těmito poživatinám vyhýbat, nebo je alespoň omezíme. A nahradíme je zásadotvornou plnohodnotnou stravou. S hojností zeleniny, ovoce a rostlinnými potravinami. Pitím dostatečného množství vody, abychom propláchly organismus.

Stres vyrovnáme relaxací, autogenním tréninkem,nebo procházkou.

Namísto nadměrného sportu který organismus taktéž překyseluje, zkuste raději jogu, strečink, pilates atd…


 


Zdraví organismu znamená zbavit buňky, tkáně a orgány kyselin, jedů a usazenin a zároveň naplnit tělesné zásobárny živinami a minerálními látkami. Pokud budou tyto zásobárny co možná nejdéle nevyužité, je to nejlepší předpoklad pro to, že zůstaneme natrvalo zdraví a plní sil.

Pokud mají všechny buňky, tkáně a orgány k dispozici dostatečný potenciál živin, jsou schopné se nepřetržitě regenerovat a jsou schopné vyloučovat škodliviny přirozeně.

 

 Důležitá je skladba stravy                                         

 80%zásadotvorných potravin

 20%kyselinotvorných potravin a poživatin

 Najděte si zdravou střední cestu mezi kyselinami a zásadami, neboť požitek je otázkou množství. Malá množství kyselin, můžete při nadbytku zásad vychutnat kompenzačně.

Můžete a měli byste každý požitek bohatý na kyseliny vykompenzovat zásadotvornou výživou a zásaditou péčí o tělo.